Customer Portal – a Bio Garantie Group ügyfélportálja

Az „Customer Portal” modul gyors és kényelmes hozzáférést biztosít fontos adatokhoz és információkhoz. Ügyfeleink a 2025-ös éves ellenőrzés után kapnak hozzáférést. Erről egy külön e-mail értesítőt fog kapni.

Belépés az Ügyfélportálra

Mit kínál az Ügyfélportál:

  • Törzsadatok egyszerű kezelése: Gyorsan és egyszerűen módosíthatja címét vagy elérhetőségeit. Névváltozás esetén kérjük, értesítsen minket.
  • Áttekinthető dokumentumkezelés: Minden ellenőrzési jegyzőkönyv, tanúsítvány és számlamelléklet egy helyen.
  • Átláthatóság a szolgáltatások tekintetében: A meglévő szolgáltatások áttekintése.
  • Hatékony kérelemkezelés: Megtekintheti kérelmeit, és szűrheti azokat állapot vagy létrehozás dátuma szerint.  


Első lépések az Ügyfélportál használatához:

  1. Ezen a linken keresztül érheti el.
  2. Adatainak ellenőrzése után üdvözlő e-mailt kap, amely tartalmazza bejelentkezési adatait.
  3. Az első bejelentkezés után további felhasználókat adhat hozzá a vállalatán belül.   


Fontos funkciók áttekintése:

  • Alapadatok: Alapadatok szerkesztése és új elérhetőségek hozzáadása.
  • Ellenőrzések: Töltse le az ellenőrzési jegyzőkönyveket, és kövesse nyomon a korábbi ellenőrzéseket.
  • Tanúsítványok és számlamellékletek: A portálon közvetlenül hozzáférhet az aktuális tanúsítványokhoz és számlamellékletekhez.
  • Kérelmek áttekintése: Tekintse meg az összes kérelmét a portálon, és szűrje őket állapot vagy dátum szerint.


Technikai segítségre van szüksége? Ha igen, kérjük, forduljon technikai támogató csoportunkhoz.